dimarts, d’abril 29, 2008

De Brooklyn a Sant Andreu hi ha dues passes o poc més

Aula d'informàtica del Col·legi Sant Andreu de Badalona

Alumnes del BAM de Brooklyn rodant al carrer

A la Maria li costa senyalar amb el dit on es troba Badalona, en una aula d'informàtica del BAM, mentre un profe que li diuen "Larrybird" desespera (Tranqui Larry, que tot arriba...)

Ràdio Sant Andreu en plena entrevista en el programa "Qüestió de Pilotes"



Relativament en pocs dies he passat d'una classe en el B.A.M. de Brooklyn a una altra en el Col·legi Sant Andreu de Badalona. Per motius diferents el tema del cinema i la poesia visual hi han estat presents en ambdues trobades. Totes dues escoles m'envien informació de les respectives activitats que es van produir en la meva visita.

M'adono que una vella sentència que sempre m'ha rondat pel cap és plenament vigent en les fotografies que rebo: Per sort, les coses les fa molt més sovint "qui vol", que no pas "qui pot".

Em sembla fantabulós!