dilluns, de març 03, 2008

Titus, no suporto que m'aixequin la camisa

plana d'entrada de tvb.com


Aquest matí el gerent de Badalona Comunicació, S.A. m'ha trucat per dir-me, molt amablement, que fes el favor de retirar del bloc de tvb1minut les paraules "Televisió de Badalona" --que jo ja li he dit que no hi apareixien-- i les sigles TVB.

El motiu, m'ha dit, és que tals paraules i sigles estaven registrades a nom de Badalona Comunicació, S.A. i que en utilitzar-les jo en el meu bloc podia portar a malentesos. Jo li he contestat que tvb1minut Channel i el seu bloc tvb1minut.wordpress.com estaven ja registrats a nom de Pep Mita i que les sigles "TVB" no les feia servir en el bloc 'tvb1minut', que tot i contenir les lletres "t", "v" i "b" en el títol, ja quedava prou clar que no tractava de TVB - Televisió de Badalona aquell bloc. Jo, en veure que insistia en una cosa que a mi em semblava ridícula, li he dit que ja faria el que fes falta per anunciar en el bloc que tvb1minut no tenia res a veure amb TVB - Televisió de Badalona, més que res perquè es quedés tranquil.

Quina ha estat la meva sorpresa quan he vist que em mentia descaradament! M'estava pressionant políticament vés a saber si perquè en el bloc critico a l'Ajuntament de Badalona o per quin secret motiu! Ja que, després, fent una ràpida consulta a la xarxa m'he adonat de la quantitat de 'tvbs' que hi circulen. Titus, no suporto que m'aixequin la camisa!

Així que m'he vist obligat a publicar en l'encapçalament de tvb1minut el següent:

Això no és ni TVB (Televisió Badalona) ni la FOX.

Tampoc és Television Bureau of Canada, ni TVBSQUARE, ni tvb.com

Ho deixo clar perquè hi ha algun polític de la meva ciutat que potser s’ha confós i vol que retiri les sigles TVB d’aquest bloc, cosa que no penso fer.

Això és el blog de tvb1minut Channel, espai que des de youtube explora les relacions entre la poesia visual en format ‘filmet’ i la seva difusió a Internet.

I ho fa des de la ciutat de Badalona, per què no?

(Cony de polítics mediocres!!!)