divendres, de juny 05, 2009

Se'ns farà difícil votar...



A tothom se li farà difícil... però als que vivim al barri de Centre de Badalona encara més.

Aquest migdia he verificat l'estat actual de les urnes que tinc més a prop de casa, cantonada carrer Magatzem i carrer del Carme, i tot continua com sempre. És un merder. Per més que m'havia repassat de d'alt a baix les intruccions de reciclatge del vot i anava amb guants de goma no m'he atrevit. Confesso que sóc una mica covard per aquestes coses... Esperaré al diumenge a veure si la cosa ha canviat una mica, però em costa creure en un canvi que hauria de ser tan radical, tant! Que la veritat... no sé, no m'ho acabo d'empassar.

El diumenge doncs, crec que arribar a les urnes no serà cap complicació, fins i tot amb una mica de sort no haurem de fer cua. Ara, a l'hora de ficar-hi el sobre dins...

El rapte d'Europa i la posterior fugida cap a Creta no s'hagués produït mai a la vora de casa. Zeus no s'hauria enamorat d'Europa al barri del centre de Badalona amb l'estat en que es troba i ara no hauríem d'anar a votar... Si no fos pels grecs i la seva punyetera mitologia tronada!

Però bé, fem el cor fort, i encara que sigui amb la mascareta ben calada, el diumenge fem el que hem de fer. Ara, com diu en Millàs avui a El País, el dilluns hauríem de començar a acabar amb tota aquesta merda. Encara que sigui la que tenim més a la vora de casa. Ja seria un primer pas. Sinó se'ns continuarà fent dificil enarmorar-nos d'Europa, per més fills de Zeus que siguem.